
Το φετινό ευρωπαϊκό ταξίδι της Τότεναμ έβαλε τέλος, παρά την άνετη (4-0) επικράτηση επί της Σάμροκ Ρόβερς στο Δουβλίνο στην τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Europa League. Το ισόπαλο αποτέλεσμα (1-1) στην Τούμπα μεταξύ του ΠΑΟΚ και της Ρουμπίν Καζάν έστειλε τις δύο ομάδες στην επόμενη φάση, με τους Σπερς να επικεντρώνονται πλέον στην Πρέμιερ Λιγκ και το Κύπελλο Αγγλίας.
Για την ιστορία, τα γκολ των Πετεινών σημείωσαν οι
Πίενααρ (29’),
Τάουνσεντ (38’),
Ντεφόε (45’) και
Κέιν (90’), με τον
Χάρι Ρέντναπ να δηλώνει ότι η πρόκριση χάθηκε «από τα 15 άσχημα λεπτά στο παιχνίδι απέναντι στην ΠΑΟΚ». Παράλληλα, ο Αγγλος τεχνικός αρνήθηκε ότι έκανε άσεμνη χειρονομία προς τους οπαδούς της Σάμροκ, οι οποίοι για αρκετή ώρα τον «πίκαραν» για τις επικείμενες δικαστικές περιπέτειες του με την εφορία. «Ποτέ δεν έκανα κάποια άσχημη χειρονομία», τόνισε και συνέχισε: «Έχω περάσει αρκετό χρόνο στην Ιρλανδία όλα αυτά τα χρόνια και ξέρω πόσο φανταστικοί άνθρωποι ζουν εδώ. Δεν υπάρχουν καλύτεροι και δεν το λέω επειδή βρίσκομαι εδώ. Όμως όταν βάζεις πολλά άτομα μαζί, μερικές φορές φωνάζουν αρκετές ανοησίες. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, αυτή είναι η ζωή. Δεν κρατάω καμιά κακία».
Η Τότεναμ αγωνίστηκε στο παιχνίδι με τους: Κουντιτσίνι, Καμπούλ, Ασού-Εκοτό (84’ Φαλκέ), Κράνιτσαρ, Ρόουζ, Λίβερμορ, Σάντρο, Τάουνσεντ, Πίενααρ, Τζιοβάνι, Ντεφόε (76’ Κέιν).