Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Απειλεί ο Ντεφόε



Ο Τζερμέιν Ντεφόε απειλήσε τον προπονητή του Χάρι Ρέντναπ πως θα ζητήσει να φύγει απο την ομάδα αν δεν του δωθεί περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Ο Ντεφόε φέτος εχει ξεκινήσει σε έξι παιχνίδια βασικός και εχει σημειώσει έξι τέρματα. Επιπλέον μετά την έλευση του Εμμάνουελ Αντεμπαγιόρ, ο χρόνος συμμετοχής του διεθνή Άγγλου στράικερ εχει μειωθεί αισθητά. Ο Ντεφόε τόνισε: «Είμαι 29 χρονών και χρειάζομαι να παίξω ποδόσφαιρο. Είναι πολύ απλό. Υπάρχει και το τουρνουά του καλοκαιριού. Ήμουν αρκετά τυχερός που συμμετείχα σε ένα τουρνουά με την πατρίδα μου. Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω το συναίσθημα του να αγωνίζεσαι σε ένα παιχνίδι, να σκοράρεις και μετά να μην ξεκινάς στην βασική ενδεκάδα. Εάν έχεις καλή απόδοση πετυχαίνεις τέρματα και η ομάδα νικά και εσύ δεν συγκαταλέγεσαι στα πλάνα του προπονητή σου είναι εξαιρετικά δύσκολο. Τι άλλο πρέπει να κάνω;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου