Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Δύο διαιτητές θέλει ο Χάρι!


Τα... κατορθώματα του διαιτητή Κρις Φόι στο πρόσφατο παιχνίδι απέναντι στην Στόουκ ακόμη στριφογυρίζουν στο μυαλό Χάρι Ρέντναπ, που πλέον αναζητά λύσεις! Η πρότασή του είναι η καθιέρωση δύο διαιτητών, ενώ παραδέχθηκε ότι η δουλειά τους είναι εξαιρετικά δύσκολη.
«Η περασμένη εβδομάδα ήταν γεμάτη αμφισβητούμενες φάσεις στην Πρέμιερ Λιγκ. Το έργο των διαιτητών είναι δύσκολο. Αυτό το γνωρίζω. Όλοι οι προπονητές το γνωρίζουν αυτό», ανέφερε ο Χάρι και συνέχισε: «Δεν έχω καμιά διάθεση να τους κριτικάρω, αλλά αν βρούμε μία λύση που θα κάνει τη δουλειά της πιο αποτελεσματική και να αποφεύγουμε τα λάθη, σίγουρα θα είναι καλύτερα για όλους. Στην Ευρώπη υπάρχουν δύο βοηθοί στις τελικές γραμμές και αυτό έχει βοηθήσει. Δύο διαιτητές μέσα στον αγωνιστικό χώρο είναι κάτι που θα μπορούσαμε να πειραματιστούμε. Οι καθοριστικές αποφάσεις έρχονται στα σπουδαία παιχνίδια και στην εποχή μας η πίεση είναι πάρα πολύ μεγάλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου