Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Απαγόρευσε τα πάρτι των Χριστουγέννων ο Ρέντναπ



Ο προπονητής της Τοττεναμ Χάρυ Ρέντναπ απαγόρευσε στους παίκτες του να κάνουν πάρτι εν όψη των εορτών. Αυτό γιατί δεν θα ήθελε να χάσουν την συγκέντρωσή τους καθώς η συνέχεια ειναι δύσκολη σε Πρέμιερ Λιγκ και Κύπελλο. Ο Ρέντναπ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν θα υπάρξουν Χριστουγεννιάτικα πάρτι. Είμαστε πολύ απασχολημένοι με το αγωνιστικό πρόγραμμα, έχουμε πολλά παιχνίδια και οι παίκτες θα πρέπει να συγκεντρωθούν στις υποχρεώσεις τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου