Εξι διαδοχικές νίκες, 11 παιχνίδια χωρίς ήττα… Το σερί έσπασε! Η Τότεναμ «λύγισε» τελικά στο «Μπριτάνια» της Στόουκ, η οποία επικράτησε με 2-1 χάρη σε δύο γκολ του Μάθιου Εθέριγκτον. Η ήττα θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν οι αντιδράσεις στις στημένες μπάλες ήταν πιο σωστές και αν υπήρχε περισσότερο ψυχραιμία στην τελική προσπάθεια… Η αλήθεια είναι ότι ο Χάρι Ρέντναπ δοκίμασε τα πάντα προκειμένου να «γυρίσει» το ματς, αλλάζοντας το σύστημα με την είσοδο των Τζερμέιν Ντεφόε και Σεμπαστιάν Μπασόνγκ στο δεύτερο ημίχρονο από 4-4-1-1 σε 3-5-1-2. Ενας πρώην παίκτης της Τότεναμ (από τους τέσσερις που διαθέτουν οι Πότερς – Πίτερ Κράουτς, Γουίλσον Παλάσιος, Τζόναθαν Γούντγκεϊτ) είχε προλάβει βέβαια να κάνει τη ζημιά στο πρώτο ημίχρονο. Ο Εθέριγκτον άνοιξε το σκορ στο 13ο λεπτό και στο 43’ – αντίθετα προς τη ροή του αγώνα – έγραψε το 2-0. Οι Σπερς μείωσαν στο 62ο λεπτό με το πέναλτι του Εμανουέλ Αντεμπαγιόρ (ο Γκλεν Γουίλαν ανέτρεψε τον Λούκα Μόντριτς) και πίεσαν ασφυκτικά για την ισοφάριση. Ωστόσο, η αποβολή του Γιούνες Καμπούλ στο 81’ τους… έκοψε οριστικά τα φτερά. Η Τότεναμ απέχει πλέον πέντε βαθμούς από τη δεύτερη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ωστόσο έχει ένα παιχνίδι λιγότερο.
Η σύνθεση και η βαθμολογία (με άριστα το 10) των παικτών:
Φρίντελ 6, Μπέιλ 6, Καμπούλ 5, Γκαλάς 5, Γουόκερ 6, Ασού-Εκοτό 5 (46’ Μπασόνγκ 5), Λένον 5 (46’ Ντεφόε 5), Πάρκερ 7, Φαν ντερ Φάαρτ 5 (88’ Τζιοβάνι -), Μόντριτς 7, Αντεμπαγιόρ 6.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου