Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ετοιμάζει τις βαλίτσες ο Ντος Σάντος


Ο Τζιοβάνι ντος Σάντος ετοιμάζει βαλίτσες για νέες πολιτείες! Εξέφρασε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο ότι η επιθυμία του είναι να αποχωρήσει από το «Γουάιτ Χαρτ Λέιν» και την επόμενη εβδομάδα θα έχει συνάντηση με τα… αφεντικά. Ο Μεξικανός άσος αποκτήθηκε το 2008 από την Μπαρτσελόνα, ωστόσο δεν κατάφερε να προσαρμοστεί και να βοηθήσει πραγματικά τους Σπερς. Το δεύτερο σεζόν της περσινής σεζόν βρέθηκε στη Σανταντέρ, ενώ της φετινή χρονιά έχει αγωνιστεί σε τέσσερα παιχνίδια ως αλλαγή!
Η Σεβίλλη είναι η ομάδα που έχει εκφράσει το ενδιαφέρον για την απόκτησή του! «Ο Τζίο θέλει να φύγει από τους Σπερς διότι δεν αγωνίζεται και δεν είναι χαρούμενους», τόνισε ο εκπρόσωπος του και συνέχισε: «Η Σεβίλλη είναι αυτή που τον θέλει και την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε συνάντηση με τη διοίκηση της Τότεναμ για να βρούμε μία λύση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου