Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Κανονικά ο Κίνγκ



Ο αρχηγός της Τοττεναμ Λέντλεϊ Κίνγκ ξεπέρασε το πρόβλημα που τον ταλαιπωρούσε στο γόνατο και βρίσκεται στην διάθεση του Χάρρυ Ρέντναπ για τον αγώνα με την Τσέλσι.O Harry Redknapp δήλωσε χαρακτηριστικά: "Ο Ledley είναι επιτέλους στη διάθεση μας. Είναι σημαντικό να τον έχουμε στο κέντρο της άμυνας. Προσδίδει μια σιγουριά, που χρειαζόμαστε. Είναι υπέροχο που είναι υγειής και θα αγωνιστεί απόψε".Αμφίβολοι παραμένουν οι Γκάρεθ Μπέιλ και Ζερμέν Ντεφόε που μαλλον δεν θα αγωνιστούν.Οριστικά εκτος αγώνα ειναι ο Ααρον Λέννον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου