Ο διαιτητής Κρις Φόι μετατράπηκε σε… κόκκινη πανί για τον Χάρι Ρέντναπ μετά το τέλος της αναμέτρησης με την Στόουκ. Ο τεχνικός της Τότεναμ στάθηκε στο γκολ του Εμανουέλ Αντεμπαγιόρ που λανθασμένα ακυρώθηκε και στο πέναλτι (χέρι) του Ράιαν Σόουκρος που ποτέ δεν καταλογίστηκε.
«Από τα ριπλέι βλέπεις καθαρά πως καταλογίζει το οφσάιντ του Αντεμπαγιόρ και πως δεν βλέπει το χέρι – στην πραγματικότητα ήταν δύο οι περιπτώσεις με το χέρι. Δεν ξέρω», τόνισε ο Αγγλος και συνέχισε: «Ο Αντεμπαγιόρ ήταν ένα με δύο μέτρα σε κανονική θέση. Ο Γιούνες Καμπούλ είδε την πρώτη κάρτα διότι είπε στο διαιτητή για την παράβαση και δεν άξιζε τη δεύτερη κίτρινη. Νομίζω ότι σίγουρα αξίζαμε να πάρουμε κάτι από αυτό το παιχνίδι. Απλά ξεκινήσαμε άτσαλα. Στο ημίχρονο ξεκαθαρίσαμε τα πράγματα και παίξαμε με τρεις στην άμυνα. Κυριαρχήσαμε σε όλη τη διάρκεια. Άλλαξα το σύστημα, με τον Γκάρεθ Μπέιλ να αγωνίζεται ως wing-back και τον Ράφαελ (Φαν ντερ Φάαρτ) πίσω από τους δύο επιθετικούς. Πλέον, πρέπει να αρχίσουμε ξανά από την αρχή. Το Μπριτάνια είναι ένα δύσκολο γήπεδο. Κανείς δεν περνάει εύκολα στα παιχνίδια με την Στόουκ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου