
Εμφανής ήταν η απογοήτευση του Ρέντναπ μετά τον αποκλεισμό απο το Γιουρόπα Λίγκ. Όπως τόνισε ο τεχνικός των Σπέρς πίστεψε οτι η ομάδα του θα περνούσε στην φάση των "32" καθώς ο ΠΑΟΚ κέρδιζε στο ημίχρονο την Ρουμπίν. Ο Ρέντναπ είπε χαρακτηριστικα :«Οι παίκτες μου τα πήγαν εξαιρετικά και πάλεψαν με όλες τους τις δυνάμεις. Στο ημίχρονο είχαμε σημειώσει ήδη τρία τέρματα και ξέραμε ότι η Ρούμπιν χάνει στο ματς με τον ΠΑΟΚ. Τότε πιστέψαμε ότι έχουμε πιθανότητες να κυνηγήσουμε τη διαφορά που χρειαζόμασταν. Ωστόσο η ελληνική ομάδα δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη, αν και θεωρούσα ότι θα μπορούσε να το πετύχει και να μας αρκούσαν ακόμα και τα τέσσερα τέρματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου